playsports.gr
FORMULA 1ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Formula 1: Αυτή είναι η πίστα που θα φιλοξενήσει το GP Ιαπωνίας

Κοινοποίηση

Αυτή είναι η πίστα όπου ο Max Verstappen κέρδισε τον δεύτερο τίτλο του οδηγού το 2022 και ένα χρόνο αργότερα η Red Bull Racing ανέκτησε τον τίτλο των κατασκευαστών με το RB20. Ο Ολλανδός είναι το φαβορί για να επιστρέψει στις νίκες μετά τη συντριβή του Πρωταθλήματος στην Αυστραλία.

Το ιαπωνικό πρόγραμμα συμπίπτει με τη «Sakura», την εποχή των ανθισμένων κερασιών. Η Suzuka, 65 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Ναγκόγια, δεν έχει φιλοξενήσει ποτέ αγώνα F1 την άνοιξη πριν, σε αντίθεση με μια άλλη ιαπωνική πίστα, την Aida, η οποία φιλοξένησε το Grand Prix του Ειρηνικού στις 17 Απριλίου 1994.

Αυτή η συγκεκριμένη πίστα, με τις πολλές διαφορετικές αργές και γρήγορες στροφές και τη μεγάλη, ευθεία πίστα, θα επιτρέψει στην πραγματική δύναμη κάθε αυτοκινήτου να λάμψει – ειδικά κατά τις κατατακτήριες δοκιμές το πρωί του Σαββάτου. Καθώς η φθορά των ελαστικών αυξάνεται, θα δείξει ποιος κάνει πραγματικά πρόοδο στη διαχείριση του ελαστικού στους γύρους του αγώνα.

Η πρωταθλήτρια Red Bull αναμένεται να αποκαλύψει την πρώτη σημαντική αναβάθμιση της φετινής RB20 εδώ, με στόχο να βελτιώσει το κυρίαρχο φετινό μονοθέσιο της F1 – αρκεί να μπορεί να το προσαρμόσει με επιτυχία στο δικό της μονοθέσιο. Πράγματι, επιστρέψαμε στο πρότυπο της θερμικής διαχείρισης των ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τους Milton Keynes Racing και Max Verstappen να φαίνονται ανίκητοι κατά τη διάρκεια των τριών ημερών.

Στρατηγική

Το Ιαπωνικό Γκραν Πρι πραγματοποιείται στις αρχές της άνοιξης και εκτός από τις αυξημένες πιθανότητες βροχοπτώσεων (70%), οι θερμοκρασίες είναι επίσης χαμηλότερες από το συνηθισμένο – μεταξύ 8-13 βαθμών Κελσίου. Παράλληλα, η πίστα των 5,8 χλμ. παρουσιάζει πολλές προκλήσεις στα ελαστικά λόγω της τραχύτητας της άσφαλτου και των τεράστιων δυνάμεων που ασκούνται στα ελαστικά σε πολύ γρήγορες στροφές.

Με βάση αυτό, η Pirelli επέλεξε τρία από τα πέντε πιο σκληρά ελαστικά για αυτόν τον αγώνα: το C1 είναι το σκληρό ελαστικό, το C2 το μεσαίο ελαστικό και το C3 το μαλακό. Αυτή είναι η ίδια επιλογή με τον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι το μαλακό ελαστικό (C3) εδώ είναι το σκληρό ελαστικό από το Grand Prix της Μελβούρνης.

Η πιο κοινή στρατηγική της Suzuka είναι να βάζει δύο φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα λόγω φθοράς των ελαστικών. Αλλά οι πιο χαμηλές θερμοκρασίες αυτής της σεζόν μπορεί να επιτρέψουν σε όσους θέλουν να ρισκάρουν και να είναι ευγενικοί με τα ελαστικά τους να αλλάξουν μόνο ένα ελαστικό την Κυριακή.

Πρόγραμμα GP Ιαπωνίας 2024
Παρασκευή 5 Απριλίου

  • 05:30-06:30: Ελεύθερες Δοκιμές 1 (FP1)
  • 09:00-10:00: Ελεύθερες Δοκιμές 2 (FP2)

Σάββατο 6 Απριλίου

  • 05:30-06:30: Ελεύθερες Δοκιμές 3 (FP3)
  • 09:00-10:00: Δοκιμές κατάταξης (Q)

Κυριακή 7 Απριλίου

  • 08:00: Αγώνας (GP)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Εθνική Γυναικών: Ενθουσιασμός για το νέο πούλμαν

Πινέδα: “Δεν έχει τελειώσει τίποτα, πρέπει να αποφύγουμε τα λάθη”

ΑΕΚ: Μέσα ο Κουζμίνσκας με τον Παναθηναϊκό