playsports.gr
BCLΜΠΑΣΚΕΤΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

BCL: Ανακοίνωσε συνεργασία που αλλάζει τα δεδομένα

Κοινοποίηση

Το Basketball Champions League έκανε γνωστό πως ξεκινά συνεργασία με παγκόσμια εταιρεία αθλητικού μάρκετινγκ που συνεργάζεται και με την UEFA.

«Η FIBA ClubCo, η εταιρία που ιδρύθηκε από τη FIBA και την επενδυτική εταιρεία GCBH LP και η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αναδιαμόρφωση του τοπίου των ευρωπαϊκών διασυλλογκών διοργανώσεων ανακοινώνει τη στρατηγική συνεργασία με την την παγκόσμια εταιρεία αθλητικού μάρκετινγκ, TEAM Marketing, έως το 2028.Unmute

Η TEAM θα έχει συμβουλευτικό ρόλο στη FIBA ClubCo σχετικά με τη στρατηγική (για την ανάπτυξη), ενώ θα διαχειρίζεται τις χορηγιών των βασικών διοργανώσεων. Κατά τη διάρκεια της πρώτης φάσης της συνεργασίας, η ΤΕΑΜ θα υποστηρίξει το Basketball Champions League και το FIBA Intercontinental Cup κάνοντας την ανάλυση της μέχρι τώρα στρατηγικής και εμπορικής προσέγγισης των δύο διοργανώσεων και οι δύο πλευρές θα συνεγαστούν για τη βελτίωσή τους μέσα στο 2024.

“Είμαστε στην εξαιρετικά ευχάριστη θέση να μπαίνουμε στη συνεργασία με την Team Marketing, έναν οργανισμό που έχει αποδείξει ότι μπορεί να δημιουργήσει και να αναπτύξει την αξία διασυλλογικών διοργανώσεων που λειτουργούν σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον”, δήλωσε ο CEO του Champions League Πατρίκ Κομνηνός.

“Η ΤΕΑΜ Marketing έχει μία απαράμιλλη επίδοση στην ανάπτυξη προϊόντων και στη βοήθεια που παρέχει για τη διαμόρφωση αθλητικών οικοσυστημάτων. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς είναι σαφές ότι το περιβάλλον των διασυλλογικών διοργανώσεων στην Ευρώπη θα μπορούσε να επωφεληθεί από τη μεγαλύτερη σαφήνεια που θα υπάρχει για τους φιλάθλους και όλους όσοι είναι εμπλεκόμενοι», πρόσθεσε ο κ. Κομνηνός.

Η συμφωνία σημαίνει ότι η ΤΕΑΜ έχει εντολή να πουλήσει αποκλειστικά και παγκοσμίως τα δικαιώματα μάρκετινγκ της FIBA Clubco, που αφορούν στο FIBA Intercontinental Cup και το Champions League τη χρονική περίοδο 2024-2028.

Η Kerstin Lutz, Διευθύνων Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στην TEAM, σχολίασε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα παίξουμε ρόλο στην ανάπτυξη του μπάσκετ σε παγκόσμιο επίπεδο. Η οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων και των καλύτερων διοργανώσεων είναι τα στοιχεία για τα οποία είμαστε γνωστοί και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την FIBA ClubCo ώστε να βοηθήσουμε στη συνέχιση της ανάπτυξης των επιτυχημένων διασυλλογικών διοργανώσεων».

Σημαντικά στοιχεία για τη σημασία της συνεργασίας

  • H TEAM είναι αποκλειστικός συνεργάτης της UEFA για τις διασυλλογικές διοργανώσεις της από το 1992.
  • Σε συνδυασμό με την τεράστια δυναμική του ποδοσφαίρου και των ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών διοργανώσεων, στην ΤΕΑΜ αποδίδεται επίσης ένα τεράστιο μερίδιο της επιτυχίας, που έφερε το ποδοσφαιρικό Champions league στη θέση που βρίσκεται σήμερα.
  • Σύμφωνα με έγκυρα στοιχεία που μπορείς να βρεις στο Ίντερνετ, το Champions League το 1992 ξεκίνησε με την ΤΕΑΜ να εξασφαλίζει 100εκ δολάρια, φτάνοντας στο σήμερα που υπολογίζεται ότι ο ετήσιος τζίρος του προϊόντος ξεπερνά τα 4 δις. Κι αυτό είναι έργο της ΤΕΑΜ.
  • Η ΤΕΑΜ είναι πασίγνωστη, όχι μόνο για τις δυνατότητες εξεύρεσης blue chips χορηγών, αλλά και για το service που παρέχει σε αυτούς.
  • Σε στρατηγικό επίπεδο, η ΤΕΑΜ ήταν αυτή που απαίτησε τη διαμόρφωση των ποδοσφαιρικών γηπέδων σε χώρους διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Βρήκε και καθιέρωσε τον ύμνο του Champions League, εισήγαγε την “ιεροτελεστεία” με το παλλόμενο “σεντόνι”, καθώς και το διαχρονικό logo της διοργάνωσης, ενώ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του format, των ωρών που πρέπει να γίνονται οι αγώνες ανά αγορά και ανέλαβε συνολικά και σε συνεργασία με την UEFA, πολλές πρωτοβουλίες που άλλαξαν την ιστορία του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου και μετέτρεψαν το Champions league ένα από τα δημοφιλέστερα αθλητικά προϊόντα στον κόσμο.
  • Η ΤΕΑΜ ανανέωσε τη συνεργασία της με την UEFA μέχρι το 2027
  • Έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη αλλαγή του φορμάτ του Champions League το 2009 καθώς και στο branding του Europa League, η δημιουργία και η μορφή του οποίου ήταν δική της ιδέα.
  • Ως διαχειρίστρια των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του UCL και των υπόλοιπων διοργανώσεων της UEFA, η ΤΕΑΜ πουλάει τα προϊόντα της σε 180 διαφορετικές περιοχές παγκοσμίως.

Πηγη:GAZZETA

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Με ρίσκο στο Καμερούν – Γουινέα

EuroCup: Ο Άρης υποδέχεται τη Σλασκ

NBA: Ντόντσιτς και Ίρβινγκ πάτησαν τους Νετς στο Μπρούκλιν, νίκη με 119-107 των Μάβερικς