playsports.gr
FORMULA 1ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Σε προχωρημένο στάδιο η Mercedes W15, ελπίζει στους τίτλους ο Άλισον

Κοινοποίηση

Η Mercedes F1 έχει αντιμετωπίσει πολλά και δυσεπίλυτα προβλήματα με τις δύο τελευταίες της W13 και W14, από το 2022 που η Formula 1 μπήκε στο τρέχον πλαίσιο κανονισμών του ground effect. Το αρχικό σχεδιαστικό concept της W13 ήταν λανθασμένο, όπως διαπίστωσε πολύ αργά – και αφού είχε αποφασίσει να το διατηρήσει και για το 2023.

Παρότι η ομάδα του Μπράκλεϊ προχώρησε σε ριζικό ανασχεδιασμό της W14 από το GP του Μονακό του περασμένου Μαΐου και μετά, φέτος έμεινε για πρώτη φορά χωρίς νίκη στο σπορ μετά από 11 χρόνια. Ακόμα και η περσινή W13 είχε τουλάχιστον κερδίσει έναν αγώνα, το GP Βραζιλίας με τον Τζορτζ Ράσελ. Όλα αυτά συνέβησαν τη διετία μετά από τους οκτώ διαδοχικούς τίτλους κατασκευαστών της Mercedes, την περίοδο 2014-’21.

Μοναδικός στόχος της Mercedes F1 το 2024 είναι να επιστρέψει στη διεκδίκηση των πρωταθλημάτων της Formula 1, προσφέροντας στον Λιούις Χάμιλτον το μονοθέσιο που θα τον βοηθήσει τον όγδοο τίτλο-ρεκόρ του στο σπορ, ή τον Τζορτζ Ράσελ τον πρώτο του.

Mercedes-Benz AG
Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes F1, Τζέιμς Άλισον MERCEDES-BENZ AG

Και ο Άλισον δήλωσε αισιόδοξος για αυτό, μιλώντας στο podcast “Performance People”, καθώς επιβεβαίωσε ότι έχει γίνει αξιοσημείωτη πρόοδος με τη W15 του 2024: Ελπίζω ότι έχουμε θέσει ένα πρόγραμμα εργασίας που θα μας βάλει ξανά σε θέση να είμαστε και πάλι ανταγωνιστικοί. Στο δικό μου μυαλό, [ο στόχος] είναι πάντα τα πρωταθλήματα. Αυτό είναι η Formula 1: ένα πρωτάθλημα οδηγών κι ένα πρωτάθλημα κατασκευαστών”, τόνισε ο Βρετανός.

Ελπίζω πως έχουμε κάνει αρκετά για να βάλουμε τους εαυτούς μας και πάλι σε απόσταση βολής και για τα δύο πρωταθλήματα. Αν δείτε τη μακρά ιστορία της F1, η στατιστική είναι εναντίον μας. Οι ομάδες δεν ανακάμπτουν από την πτώση από την κορυφή που είχαν πιάσει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, όσο αυτό που έχουμε θέσει εμείς.

Παρόλα αυτά έχουμε θέσει ένα πολύ φιλόδοξο πρόγραμμα. Έχουμε πολλή και εις βάθος ισχύ εδώ και έχουμε σημειώσει αρκετή πρόοδο με το αυτοκίνητο της επόμενης χρονιάς. Το αν αυτό αποδειχθεί αρκετό ή όχι θα το δείξει ο χρόνος. Όμως αυτό είναι που ελπίζω για εμάς, και ξέρω πως όλοι οι συνάδελφοί μου ελπίζουν το ίδιο”, κατέληξε ο Τζέιμς Άλισον.

Steve Etherington / Mercedes-Benz AG
Ο Τζορτζ Ράσελ στο GP Ιταλίας 2023 STEVE ETHERINGTON / MERCEDES-BENZ AG

Ο Τζορτζ Ράσελ, από την πλευρά του, είπε ότι ομάδα του θα πρέπει να βελτιώσει και άλλες παραμέτρους, όπως την άντληση του μέγιστου που έχει να τους δώσει το μονοθέσιο – κάτι που, όπως είπε, δεν επετεύχθη το 2023. Ήταν μια πολύ, πολύ παράξενη χρονιά”, είπε ο Άγγλος, για το 2023. “Μια χρονιά που κατά καιρούς είχαμε πολλή ταχύτητα, αλλά ποτέ δεν πετύχαμε τα αποτελέσματα που αισθάνομαι ότι αξίζαμε, ή ήταν πιθανά.

Οπότε πρέπει να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε γιατί συνέβη αυτό. Χάθηκαν πάρα πολλές ευκαιρίες, από πολλές απόψεις. Όμως, αισθάνομαι πως όταν όλα μπαίνουν σε μια ροή, και όλα δουλεύουν, η τύχη τείνει να είναι με το μέρος σου. Κι όταν υστερείς, τείνεις να έχεις κακοτυχία. Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν στην τύχη, πρέπει να φτιάχνεις την δική σου τύχη. Οπότε πρέπει απλά να γίνουμε ταχύτεροι, κι η τύχη τότε θα είναι μαζί μας”, κατέληξε ο Ράσελ.

ΠΗΓΗ: SPORT24

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γιαννακόπουλος: «Στόχος να φτιάξουμε την κορυφαία ομάδα στον ευρωπαϊκό αθλητισμό»

Κρίς Κόλμαν για εθνική Ιρλανδίας

Ferrari 2024: Χαμηλών τόνων η παρουσίασή της στο Μαρανέλο, ποιο είναι το πιθανό της όνομα