playsports.gr
FORMULA 1ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Σάινθ: “Πολύ διαφορετική η Ferrari του 2024, ο στόχος πρέπει να είναι οι τίτλοι”

Κοινοποίηση

Το νέο Cavallino του 2024 είναι έτοιμο και έχει περάσει στη φάση της εξέλιξής του στην αεροσήραγγα και στον προσομοιωτή του Μαρανέλο. Στον τελευταίο είχαν την ευκαιρία να το οδηγήσουν -στον προσομοιωτή, πάντα- οι δύο οδηγοί της ομάδας, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, και ο Ισπανός επιβεβαίωσε ότι είναι σημαντικά διαφορετικό από τη Ferrari SF-23 της φετινής σεζόν.

Παρότι κράτησε χαμηλούς τόνους σχετικά με το 2024, αν και παραδέχθηκε ότι στόχος της Scuderia πρέπει να είναι τα πρωταθλήματα, ο Σάινθ είπε πάντως ότι η SF-23 είχε αρκετές και σημαντικές αρετές που θα ήθελε να τις δει και στο Project 676.

Από την άλλη, συμπλήρωσε ότι κάποιες από τις αρετές της SF-23 -που κατέκτησε επτά πολ ποζίσιονς το 2023- ίσως θα πρέπει να θυσιαστούν προκειμένου το νέο μονοθέσιο να είναι ταχύ σε όλες τις πίστες, και ειδικά στο ρυθμό αγώνα που συνήθως έπασχε φέτος.

Το αυτοκίνητο του 2024 αναμφίβολα συμπεριφέρεται διαφορετικά στον προσομοιωτή από την SF-23, αλλά μέχρι να το φέρουμε στην πίστα με 100 κιλά καύσιμο και χρησιμοποιημένα ελαστικά θα είναι αδύνατον να διαπιστώσουμε πώς συμπεριφέρεται στα ελαστικά, πώς αποδίδει σε ρυθμό αγώνα, και πώς θα επηρεαστεί η ταχύτητά μας”, υποστήριξε ο Σάινθ στο ιταλικό Motorsport.

Και συνέχισε: “Θα το μάθουμε μόνο στις δοκιμές του Μπαχρέιν, στην πίστα. Στο μεταξύ, μπορούμε να αφοσιωθούμε για να το κάνουμε ταχύτερο στην αεροσήραγγα και να προσπαθήσουμε να το βελτιώσουμε. Φέτος, ειδικά στο δεύτερο μισό της χρονιάς, προσπαθήσαμε να αντλήσουμε τη μέγιστη δυναμική μας και από αυτή την άποψη κάναμε καλύτερη δουλειά. Είναι σχεδόν εκπληκτικό ότι μπορούν να σημειώνονται τέτοιες διακυμάνσεις απόδοσης, αλλά έτσι είναι η σημερινή F1.

Τώρα πρέπει να εστιάσουμε στην κατανόηση των λόγων για τους οποίους το αυτοκίνητο είναι τόσο δυνατό σε συγκεκριμένες συνθήκες γιατί, από την άλλη, είναι αδύναμο σε άλλες πίστες και άλλους τύπους στροφών. Υπάρχουν πτυχές της SF-23 που θα ήθελα να δω στο αυτοκίνητο και του χρόνου. Όπως, σίγουρα, η ταχύτητα στην ευθεία, η πέδησή της και η απόδοσή της στις στροφές 90 μοιρών και στις κλειστές καμπές.

Επίσης πιστεύω ότι μια από τις δυνάμεις της είναι η απόκρισή της στα κερμπς. Οπότε, το αυτοκίνητο έχει πολύ, πολύ δυνατές πτυχές. Αλλά αν θέλουμε να έχουμε ένα αυτοκίνητο για το σύνολο της σεζόν, ίσως πρέπει να αφήσουμε να χαθούν κάποια απο αυτά τα χαρακτηριστικά για να διασφαλίσουμε ότι θα είμαστε γρήγοροι παντού, ειδικά στους αγώνες”, πρόσθεσε ο 29χρονος οδηγός της Ferrari.

Ferrari Spa
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-23 στο GP Μεξικού 2023 FERRARI SPA

Και σε ερώτηση αν η Scuderia μπορεί να διεκδικήσει τα πρωταθλήματα του 2024, δεδομένου ότι η Red Bull δεν θα μείνει στάσιμη, ο Σάινθ απάντησε: “Νομίζω ότι αυτός πρέπει να είναι ο ρεαλιστικός μας στόχος. Ναι. Θα τα καταφέρουμε; Μόνο ο χρόνος θα δείξει. Θέλω η ομάδα να σκέφτεται ότι είναι εφικτό, διότι πιστεύω ότι είναι. Επίσης, αποδείξαμε πως εφ’ όσον η McLaren ήταν ικανή να κάνει αυτά τα βήματα στη διάρκεια της χρονιάς, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι και η Ferrari μπορεί να τα κάνει στη διάρκεια του χειμώνα”.

Η McLaren, θυμίζουμε, ξεκίνησε τη χρονιά αδυνατώντας να σκοράρει έστω και έναν βαθμό στους δύο πρώτους αγώνες. Όμως, από το GP Αυστρίας το καλοκαίρι ξεκίνησε μια αναβάθμιση τριών σταδίων της MCL60 και έκτοτε οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι κέρδισε εννέα θέσεις στο βάθρο, και τη νίκη στο Sprint του Κατάρ με τον νεαρό Αυστραλό.

Ο Σάινθ κατέληξε: “Εμπιστεύομαι αυτή την ομάδα. Εμπιστεύομαι τις δυνατότητες που έχουμε πίσω στο εργοστάσιο να αλλάξουμε τα πράγματα.Υπάρχουν ακόμα πίστες όπου είμαστε στην πολ ποζίσιον με διαφορά 0,3 δευτ. από τη Red Bull. Όμως, αυτή είναι μόνο μια συγκεκριμένη πτυχή του αυτοκινήτου που είναι πολύ καλή. Πρέπει απλά να το κάνουμε πιο σφαιρικά αποδοτικό”.

ΠΗΓΗ: SPORT24

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μπασκόνια: Ο Κρις Κιόζα αντιμετωπίζει πρόβλημα στο γόνατο

WTT Feeder Ντίσελντορφ: Αποκλείστηκαν στον 1ο γύρο Γκιώνης, Αγγελάκης σε απλό και διπλό

 Bet Builders σε Premier League και Supercoppa