playsports.gr
WRC

Ο Ροβάνπερα δεν θα αγωνιστεί σε όλα τα ράλι του WRC το 2024

Κοινοποίηση

Στο φινάλε της Ιαπωνίας η πρωταθλήτρια Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε την πολυετή επέκταση των συμβολαίων της με τον Ροβάνπερα, τον Έλφυν Έβανς, τον Σεμπαστιάν Οζιέ και τον Τακαμότο Κατσούτα. Όμως, μόνο οι Έβανς και Κατσούτα θα κάνουν το πλήρες πρόγραμμα του WRC το 2024, ενώ οι Ροβάνπερα και Οζιέ μόνο λίγους και επιλεγμένους αγώνες τη νέα σεζόν.

Ο 23χρονος Ροβάνπερα επέλεξε να κάνει μόνο περιορισμένους αγώνες προκειμένου να περάσει ένα έτος “φόρτισης των μπαταριών” του για να επιστρέψει και πάλι, με πλήρη ισχύ και σε πλήρες πρόγραμμα, το 2025. Προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί σε ποια ράλι θα συμμετάσχει την επόμενη σεζόν.

Ο οδηγός-φαινόμενο από τη Φινλανδία, που έγινε το 2022 ο νεαρότερος σε ηλικία παγκόσμιος πρωταθλητή του σπορ και φέτος υπερασπίστηκε με επιτυχία το στέμμα του, έκανε το ντεμπούτο του στην μεγάλη κατηγορία των ράλι το 2020 με την Toyota και έκτοτε έχει κερδίσει 11 νίκες, μαζί με τους δύο τελευταίους τίτλους οδηγών.

Toyota Europe Newsroom
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ με τον Toyota Yaris Rally 1 TOYOTA EUROPE NEWSROOM

Είμαι ενθουσιασμένος που υπέγραψα πολυετές συμβόλαιο με τη TGR-WRT και που θα συνεχίσω να συνεργάζομαι με την ομάδα”, είπε ο Ροβάνπερα. “Του χρόνου θα οδηγήσω μόνο σε ορισμένους από τους αγώνες, και ο κύριος λόγος για αυτό είναι πως οδηγώ στα ράλι εδώ και 15 χρόνια ήδη, που είναι πολύς καιρός.

Κι ενώ οι τελευταίες σεζόν ήταν φυσικά εκπληκτικές, ήταν επίσης και πολύ απαιτητικές τόσο πνευματικά όσο και σωματικά. Συνεπώς, ένιωσα πως τώρα είναι μια καλή ευκαιρία να πάρω έναν χρόνο για να φορτίσω τις μπαταρίες μου, και μετά να επιστρέψω πλήρως για να διεκδικήσω το πρωτάθλημα ξανά με φουλ επίθεση”.

Toyota Europe Newsroom
H Toyota Gazoo Racing WRT πανηγυρίζει τον τίτλο κατασκευαστών του WRC 2023. Τρίτος από δεξιά ο διευθυντής της, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα TOYOTA EUROPE NEWSROOM

Ο διευθυντής της ομάδας, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, συμπλήρωσε πως “το πρόγραμμα του Κάλε θα είναι λίγο διαφορετικό το 2024 αλλά το σημαντικό για εμάς είναι πως παραμένει οδηγός της Toyota και θέλει να μείνει στην ομάδα και να απολαμβάνει το πάθος του για τα ράλι.

Παρότι είναι ακόμα νέος, οδηγεί rallycars σε σοβαρό επίπεδο εδώ και πολύ καιρό και νιώθει ότι ένα μερικό πρόγραμμα θα είναι το καλύτερο για εκείνον τώρα, ώστε να προγραμματίζουμε περισσότερες πλήρεις σεζόν μαζί στο μέλλον”, συμπλήρωσε ο πρώην οδηγός και νυν διοικητής της ομάδας.

Toyota Europe Newsroom
Ο Έλφυν Έβανς μετά τη νίκη του στο Ράλι Ιαπωνίας, που έκλεισε τη σεζόν του WRC 2023 TOYOTA EUROPE NEWSROOM

Κατά συνέπεια, όλες οι προσπάθειες της ομάδας για τον τίτλο οδηγών θα πέσουν του χρόνου στον ταχύ και πολύπειρο Έλφυν Έβανς, που πέτυχε τρεις από τις εννέα νίκες της ομάδας στο φετινό WRC. “Ο Έλφυν μας έδειξε και πάλι φέτος ότι μπορεί να κερδίζει αγώνες και να διεκδικεί το πρωτάθλημα, και ξέρουμε ότι θα κάνει τις καλύτερές του προσπάθειες σε κάθε ράλι”, τόνισε ο Λάτβαλα.

Ο Ουαλός οδηγός, από την πλευρά του, είπε: “Συνεχίσαμε να κάνουμε πρόοδο φέτος. Είμαι έτοιμος να χτίσω πάνω σε αυτό και να είμαι ακόμα καλύτερος το 2024. Έχουμε πολλά ακόμα να πετύχουμε μαζί και είμαι ενθουσιασμένος για το μέλλον”.

ΠΗΓΗ: sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

H Toyota παρουσίασε το GR Yaris Rally1 του WRC 2024

Ράλλυ Ντακάρ: Το επαναστατικό Dacia που θα οδηγήσει ο Λεμπ το 2025

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Κάλε Ροβάνπερα νικητής για δεύτερη φορά